pátek 21. září 2007

Není Wethes jako Wethes

Rozhodl jsem se využít novou službu Googlu a vyhledat svůj nick-name v obrázcích. A našel jsem firmu působící v Austrálii a nese stejné pojmenování jako já. Jak přišli na Wethese? Z webové prezentace jsem nepochopil, čím se jako zabývají. V logu mají klokany, tak asi jejich distribucí co světových kuchyní. Plněná klokaní kapsa s osmi knedlíky.
Pak jsem hledal ještě dál a zjistil, že v ČR existuje Wethes Gang Company, což je sportovní sdružení. To se mi podařilo rozklíčovat lépe, jsou to totiž moji bráchové. Pod názvem Wethes Gang Company se zúčastnili orientačního závodu v lese, spojeného s pitím griotky. Oba se tam zlili a poblili. Když druhý den Ondřej sprchoval hadicí poblité oblečení v areálu Dukly, všimlo si ho několik funkcionářů a od té doby se táhne jeho pověst alkoholika. Neprávem.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jak, maso? to snad nemyslis vazne? rikaj ti neco zvircei prava, troubo! heil freedom!